スピーカーSPEAKERS

スピーカー・プロフィール

アミール・パラチャAmir Paracha

ユニリーバ・パキスタン CEO

講演内容日本語通訳

ニューノーマルの先にある人間重視のマーケティングHumanizing Marketing in the Next New Normal

Why is there a need to reimagine models of marketing to capture future goals, get on the front line to grow that on the front line of society? What forces in this age demand a new paradigm for business? When the main focus of consumers is turning to human relationships and betterment, what should be the new market philosophy? Amir Paracha talks about the changes that brands have to adopt in order to stay in the market. For example, one of the biggest and most prominent examples of change of behavior of customers towards a brand is that they expect the brands to have a say and narrative about societal issues. He suggests that brands need to be led by some purpose in order to make an impact on the society and environment.

※eWMSウェブサイトにリンクします
※視聴には事前申込が必要です。

プロフィール

ユニリーバ・パキスタンの会長兼最高経営責任者。2020年2月1日より取締役。2000年ユニリーバ・パキスタンに入社、20年にわたりパキスタンと北アフリカ中東地域で管理職を務める。カスタマーディベロップメント副社長として堅実な成果を上げ、力強い成長マインドを維持し、将来の変革のビジョンを生み出した。1996年7月にロイヤル・ダッチ・シェル・オイル会社でビジネスキャリアをスタートさせた。経営学研究所で経営管理学修士号を取得している。