スピーカーSPEAKERS

スピーカー・プロフィール

エレーナ・ハルタドElena Hurtado

コトラーインパクト ラテンアメリカ CEO

講演内容

The logic of business consistency, from the perspective of Reputation

How are prudence and coherence for companies in a time when the future remains uncertain? What is the importance of communication for companies? What is an integrated image and reputation audit model? What is the anchor that allows the development of the products and services? Elena, while talking about what is the anchor that allows the development of the products and services says that it’s called credibility. It’s called reputation and it is an intangible that is built from Further she talks about the coherence between what the company claims to be, how it does it and how it communicates and like the different ones. A market and the ecosystem generate this. Another aspect of her speech is focused on messages that she regards as persuasive, commercial, advertising, informational.

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※視聴には事前申込が必要です。

プロフィール

統合マーケティングとコミュニケーションの専門家。マーケティング、ソーシャル・コミュニケーション、企業コミュニケーション、ビジネス開発のトレーニングを受けている。1984年以来、マーケティングとコミュニケーション分野で豊富な実務経験を有す。1997年にMulticomehbp www.multicomehbp.com を設立。現在は、ボリビアでラテン・アメリカ地域のフィリップ・コトラー教授のプロジェクトの開発に専念し、マーケティングとコミュニケーション管理と開発のアドバイスを行っている。