スピーカーSPEAKERS

スピーカー・プロフィール

アイラ・カウフマンIra Kaufman

トランスフォーメーション・アカデミー 創業者兼ディレクター

講演内容

Impact Creation: Building the Next New Normal

What caused business to be only associated with profit generation mechanisms? How businesses can be used to bring social change? Why is trust building and transparency necessary to be included in business practices? How business effectiveness and brand loyalty can be achieved through consumer communication building? Kaufman presents a view that business is only perceived from the lens of profitability, whereas it has the power and access to bring social change. Business and marketing facilitates in creating and promoting shared values among employees and consumers to endorse sustainability. He suggest that businesses and brands can help in developing an inclusive and sustainable society to counter injustice, racial discrimination and women relegation in all segments of life. He emphasizes that business approach should be human centric and not profit oriented. For the business community to create an impactful campaign, shared values must be incorporated in corporate culture. He further advocates that trust and transparency facilitates communication, accountability, evaluation, integration and collaboration, which ultimately make customers to be more loyal toward the brand.

※eWMSウェブサイトにリンクします
※視聴には事前申込が必要です。

プロフィール

ビジネスとNPO、教育の3分野において35年間にわたるマーケティングの経験を適用させ、デジタルのマーケットにおける持続可能なソリューションを創造。
野心的なリーダーに対して、価値をベースにして、インパクト主導型のデジタル戦略を提供、組織変革や変化の創造、持続可能な成長を実現させてきた。
ノースウェスタン大学ケロッグ経営大学院で博士号取得。コトラー教授と共同でソーシャル・マーケティングの研究を主導する。35ヶ国の若い専門家や起業家と組織 戦略における文化や価値の重要性についての意識を高めるプログラムを行う。マーケティング・コンサルタントとして、多国籍企業からスタートアップ企業まで幅広い企業で、ブランディング、ソーシャルメディア、オンライン戦略などの分野で活躍。

主な著書

「Digital Marketing :Integrating Strategy and Tactics with Values」