スピーカーSPEAKERS
スピーカー・プロフィール
カーラ・オリヴェイラ・メネゼスKarla Oliveira Menezes
IPAM
講演内容
Redesign Through Marketing: a Consumer Neuroscience based reconstruction
What is marketing and how is it important? How can we restructure and redefine through marketing? How can you apply neuroscience into marketing strategy? Karala in her speech discusses what marketing is, and she gives her insight on marketing, which she considers as a kind of science. She furthers her discussion involving neuroscience and its application in the industry of marketing. Karla highlights how human emotions are at play when making such decisions, and they cannot be overlooked.
※eWMSウェブサイトにリンクします
※視聴には事前申込が必要です。
プロフィール
マーケティングと販売戦略で実務経験を積む。ニューロ・マーケティングが専門。eラーニング・コンサルタント、教育デザイナーとして、仮想環境で学習ソリューションを設計・開発し、コーディネーターや教員の育成も担当している。