スピーカーSPEAKERS

スピーカー・プロフィール

ナンシー・リーNancy Lee

ソーシャル・マーケティング・サービス社 社長

講演内容日本語通訳

世界のソーシャル・マーケティング 10の成功事例Social Marketing Success Stories 10 from Around the World

How does social marketing influence behavior of the customers? How social marketers aid the customers in solving their problems? Which elements are involved which cause change in the behaviors? How are the priority audiences targeted by the social marketers? How barriers are overcome by the social marketers? Why is education considered a necessity? Nancy Lee in his speech describes and explains social responsibilities and how they are driven to influence the behaviors of the people. He further explains that social marketing is basically the behavior change for the greater good.

※eWMSウェブサイトにリンクします
※視聴には事前申込が必要です。

プロフィール

ピュージェット・サウンド大学にてMBA取得。ソーシャル・マーケティング、マーケティング戦略立案、マーケティング・リサーチの分野で20年以上の経験をもつ。今までに100を超える非営利団体のコンサルタントを務め、50以上の公的機関のキャンペーン戦略立案を行ってきた。ソーシャル・マーケティング・サービスCEO。ワシントン大学やシアトル大学などで講義も行う。