スピーカー・プロフィール
福島 常浩Tsunehiro Fukushima
トランスコスモス株式会社 上席常務執行役員
講演内容日本語講演
ロイヤルティマーケティングと市場創造が切り拓く未来The Future Developed by Loyalty Marketing and Market Creation
What is going to be the future of marketing? What will be the new Digital marketing trends? What will be the revolutions in the future? Fukushima Transcosmos in his speech differentiates the past innovations and trends with the innovations and trends of the future. He is sharing his vast experience of marketing and talks about the past marketing trends and ideas that changed the way of living and is guessing about the future of marketing and what is going to be the impact of digital marketing in the future.
※eWMSウェブサイトにリンクします
※視聴には事前申込が必要です。
プロフィール
味の素株式会社にて多変量解析を用いた市場定義モデルの開発、家庭用新製品・新事業開発及びマーケティングを担当。 その後、GE Capital、三菱商事、ぐるなび、メディカルデータビジョンを経て、ビッグデータ事業、デジタルマーケティング責任者等を歴任。